Այս կայքում գրանցվելիս Օգտատերը համաձայն է այս կանոնների հետ* և ստանձնում է դրանցում նշված իրավունքներն ու պարտականությունները՝ կապված կայքի գովազդը ներկայացնելու հետ:
Ուշադրություն Այս կանոնները տարածվում են ինչպես անվճար, այնպես էլ վճարովի գովազդների վրա (Պրեմիում, VIP գովազդներ), որոնք հրապարակվում են «SOTA.am» կայքում:Վճարովի գովազդները կարող են արգելափակվել նաև խախտումներ հայտնաբերելիս:
Եթե տեղեկություններ կան, որ տեղադրված գովազդները խախտում են Կայքի կանոնները, գործող օրենսդրությունը և (կամ) երրորդ անձանց իրավունքները, SOTA.am-ն իրավունք ունի ցանկացած պահի ստուգել և (կամ) հեռացնել այդպիսի գովազդները, ինչպես նաև սահմանափակել օգտագործողի գործողությունները, ով տեղադրել է այս գովազդը կայքում:
Կայքի ադմինիստրացիան իրեն իրավունք է վերապահում հրաժարվել գովազդ հրապարակելուց, եթե Օգտատերը համակարգված կերպով խախտում է կայքի կանոնները և հաստատում է գովազդի վերաբերյալ բողոքները այլ օգտվողներից:
Ընդհանուր դրույթներ
- Գովազդների բովանդակությունը չպետք է հակասի «Գովազդի մասին» ՀՀ օրենքին, որը տրված է: № ՀՕ-55 ապրիլի 30, 1996 թ
- Մի տեղադրեք արգելված ապրանքներ և ծառայություններ:.
- Արգելվում է գովազդի հրապարակումն այն օգտատերերի կողմից, ովքեր չունեն առաջարկվող օբյեկտ/ծառայություն կամ չունեն գործարք իրականացնելու փաստաթղթավորված իրավունք:
- Օգտատերը կայքում կարող է ունենալ միայն մեկ գրանցում (հաշիվ): Մի վերագրանցվեք մեկ այլ էլ.
- Մի ներկայացրեք միևնույն գովազդը (նույն ապրանքը կամ ծառայությունն առաջարկում է) անընդմեջ, անկախ նրանից ՝ դրանք փակցնում եք տարբեր մարզերում կամ կատեգորիաներում:
- Տեղադրեք մեկ կոնկրետ ապրանք/ծառայություն մեկ գովազդում: Բացառություն է կազմում «կոմպլեկտի» առաջարկը, որը վաճառվում/վարձվում է ամբողջությամբ՝ նշելով ամբողջ հավաքածուի գինը:
- Մի տեղադրեք ընդհանուր գովազդային բնույթի գովազդներ, ինտերնետային ռեսուրսների (պորտալներ, ֆորումներ, ծանոթությունների կայքեր և այլն), բիզնեսի (խանութներ, ընկերություններ) գովազդներ:
- Մի տեղադրեք գովազդներ՝ խնդրելով ֆինանսական օգնություն, միջոցներ հավաքել բուժման համար, նվերներ ընդունելու և այլն:
- Չի թույլատրվում դիտավորյալ կեղծ տեղեկություններ պարունակող գովազդներ, ֆինանսական «բուրգերի» գովազդներ և եկամուտներ ստեղծելու այլ կասկածելի մեթոդներ։
- Ընտրեք բաժինը, որը լավագույնս համապատասխանում է ձեր գովազդի թեմային, ինչպես նաև այն տարածաշրջանին, որը համապատասխանում է ձեր արտադրանքի իրական տեղակայմանը:
<Օրինակ՝ «1 սենյականոց բնակարան Երևանում», գովազդում նշված մարզը պետք է լինի Երևանը, այլ ոչ թե Գյումրին, Արթիկը և այլն։
- Եթե ձեր առաջարկն այլևս տեղին չէ, համոզվեք, որ գործարքն ավարտելուց անմիջապես հետո հեռացրեք գովազդը հրապարակումից:
- Գովազդները հրապարակման համար ընդունվում են միայն ռուսերեն և գրված հայերեն (հնչյունական), կիրիլիցա և լատինատառ տառերով։ Գովազդները պետք է համապատասխանեն հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն լեզուների նորմերին, այսինքն՝ չպարունակեն ուղղագրական, կետադրական և ոճական սխալներ։
- Չի թույլատրվում գովազդ, որում բացակայում է գովազդվող ապրանքի վերաբերյալ էական տեղեկատվության մի մասը, դրա գնման կամ օգտագործման պայմանների մասին, եթե տեղեկատվության իմաստը խեղաթյուրված է և գովազդային սպառողներին մոլորության մեջ գցելու դեպքում:
Գովազդային դաշտերը լրացնելու պահանջները.
Վերնագիր
- Գովազդի վերնագիրը պետք է համապատասխանի դրա բովանդակությանը:
- <Մի օգտագործեք կրկնվող հարցականներ, բացականչական նշաններ և այլ նշաններ, ինչպես նաև ուշադրություն գրավող բառեր, օրինակ՝ «Շտապ!!!», «Վաճառվում եմ», «Ես կգնեմ», «Լավագույն առաջարկ» և այլն։
- Մի տրամադրեք կոնտակտային տվյալներ (հեռախոսահամար, ֆիզիկական / իրավաբանական / էլեկտրոնային հասցե (էլ. Փոստ), կայքի անվանումը (հղումներ), ICQ, skype, ընկերության անվանումը և այլն):
- Վերնագիրը մեծատառով մի գրիր, բացառությամբ մեծատառերի և հատուկ անունների առաջին տառերի։ Միայն հապավումները կարելի է ամբողջությամբ գրել մեծատառով։ Սխալ ուղղագրության օրինակ՝ «ՇՏԱՊ ԿԳՆԵՄ ВАЗ-2109»
Նկարագրություն
- Գովազդը պետք է պարունակի առավել մանրամասն տեղեկատվություն ձեր կողմից առաջարկվող / փնտրվող կոնկրետ ապրանքի / ծառայության մասին: Թույլատրելի է նշել հարակից տեղեկատվությունը. Գնման, առաքման պայմաններ և տարբերակներ, զեղչերի և նվերների վերաբերյալ տեղեկություններ, գնված ապրանքի տեղադրում և տեղադրում և այլն:
- Վաճառքի առարկայի հնարավորությունների նկարագրությունը, որն ունի գովազդային բնույթ, չի թույլատրվում
- Գովազդի տեքստը չպետք է պարունակի կոնտակտային տվյալներ (հեռախոսահամար, ֆիզիկական / իրավաբանական / էլեկտրոնային հասցե (էլ. Փոստ), կայքի անվանումը (հղումներ), ICQ, skype և այլն):
- Մեծատառի օգտագործումը չի թույլատրվում, բացառությամբ մեծատառերի առաջին տառերի և սեփական անունների:
- Անընդունելի է նկարագրության մեջ օգտագործել հիմնաբառեր `վաճառողի գովազդների որոնումը դյուրացնելու համար, ցուցակագրելով մի քանի ապրանքներ, տեղադրելով գնացուցակներ:
Գինը
- Գինը պետք է համապատասխանի օբյեկտի / ծառայության իրական գինին:
- Գինը պետք է լինի ամբողջ թիվ, չի թույլատրվում նշել գինը փոխարինող բառերը (օրինակ ՝ «թանկ», «էժան», «խորհրդանշական գին» և այլն):
- Գինը պետք է լինի վաճառքի/վարձույթի ամբողջ ապրանքի համար։ (Օրինակ՝ ապրանքը տարաժամկետ վաճառելիս գինը պետք է նշվի ամբողջությամբ, այլ ոչ թե կախված տարաժամկետ վճարման ժամկետից։ Տեքստում ներառեք տարաժամկետ պլանի մասին տեղեկությունները։)
- Գինը մի նշեք գովազդի վերնագրում կամ տեքստում, դրա համար կա առանձին դաշտ:
Նկարներ
- Ձեր առաջարկած ապրանքը/ծառայությունը ցուցադրող լուսանկարը պետք է համապատասխանի գովազդի վերնագրին և տեքստին:
- Լուսանկարը չի կարող պարունակել օգտատիրոջ միջերեսի տարրեր, վերացական գծագրեր, շրջանակներ և այլ մանրամասներ, որոնք նկարվել են գրաֆիկական խմբագրիչների միջոցով:
- Լուսանկարը չպետք է պարունակի կոլաժ՝ որպես վերնագրի լուսանկար, լոգո (ներառյալ Slando և Avito), ապրանքանիշ, հեղինակային իրավունք,ջրագիր, ընկերության անվանում, հեռախոսահամար, էլ. փոստ, կայքի հղում և այլն:
- Լուսանկարը պետք է լինի որակյալ, պատկերված առարկան պետք է տարբերվի, օպտիմալ չափն է՝ լայնությունը՝ 1024 պիքսել, բարձրությունը՝ 800 պիքսել, չափը՝ մինչև 500 ԿԲ։
- Լուսանկարում թույլատրվում էջրագիր ձեր լրիվ անունով: Ինտերնետային գործընկերների (խանութների) համար կարող է օգտագործվելջրագիրընկերության անվանմամբ կամ ընկերության պատկերանշանով:Ջրագիրը չպետք է զբաղեցնի լուսանկարի տարածքի 25%-ից ավելին և չպետք է աղավաղի օբյեկտի պատկերը:
- >Ապրանքների վաճառքի և գնման գովազդներում թույլատրվում է օգտագործել միայն առաջարկվող օբյեկտի իրական լուսանկարները:
- Ծառայությունների մատուցման գովազդը կարող է պարունակել ցանկացած գրաֆիկական պատկեր, որը հարմար է թեմային, բայց չի խախտում որևէ մեկի մտավոր իրավունքները:
- Արգելվում է օգտագործել ալկոհոլային խմիչքների, ծխախոտի արտադրանքի, զենքի կամ այլ նմանատիպ իրերի պատկերներ պարունակող լուսանկարներ:
Տեղադրվելուց (հրապարակումից) հետո գովազդը ստուգվում է մոդերատորի կողմից և տեսանելի է դառնում բոլոր օգտագործողների համար: Եթե մոդերատորը սխալ հայտնաբերի, գովազդը կմերժվի՝ պարտադիր նշելով մերժման պատճառը:
Գովազդի մերժումը պարզապես սխալի մասին հաղորդում է: Գովազդի հեղինակը կարող է ուղղել սխալը և նորից հրապարակել գովազդը:
- Համաձայնելով այս կանոններին՝ դուք նաև հաստատում եք, որ կարդացել և համաձայն եք այս կայքի «պայմանների և կանոնների» հետևյալ բաժիններին: